18 Temmuz 2011 Pazartesi

UNUTTUN MU BENİ

 Dilime dolandı gitmiyor bu şarkı... Çok da güzel hani.Çok da anlamlı.
unuttun mu beni her şeyimi
sildinmi bütün hislerimi
hiç düşmedim mi aklına
hiç çalmadı mı o şarkı
o sahil o ev o ada
o kırlangıçta mı küs bana
hiç düşmedim mi aklına
hiç çalmadımı o şarkı
o sahil o ev o ada
o kırlangıçta mı küs bana
sanırdımki aşklar ancak
filmlerde böyle
ben hala dolaşıyorum avare
hani görsen beni divane
ne yaptıysam olmadı ne çare
unutamadım gitti
ben hala dolaşıyorum avare
hani görsen beni divane
ne yaptıysam olmadı ne çare
unutamadım gitti
ey aşk neredesin şimdi
sendemi terk ettin beni
ne hata ettiysem affet
büyüklük sende kalsın gemi
sen de olmazsan eğer
batar artık bu gemi
ben hala dolaşıyorum avare
hani görsen beni divane
ne yaptıysam olmadı ne çare
unutamadım gitti
ben hala dolaşıyorum avare
hani görsen beni divane
ne yaptıysam olmadı ne çare
unutamadım gitti
                             /// Sezen aksu ///

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder