21 Temmuz 2011 Perşembe

?????

                   Güldürmek mi birlikte ağlamak mı ? Karar veremedim. Kim daha değerli gelir bize, yanında ağlayabildiğimiz insan mı, bizi kahkahalara boğan mı ?
                    Aslında bu biraz da gülmek mi istersin ağlamak mı sorusu gibi oldu.Bu soruyu yöneltsek birine.İlk başta tabi ki de gülmek der.Kim istemez gülmeyi,mutluluğu.Ama yanılır belki de farkında olmadan.Gülmek her zaman mutlu etmez ki insanı.Ağlamaktır bazen en iç rahatlatıcı şey.Ağlayarak, akan gözyaşlarıyla birlikte içini dökmektir.Ondan sonrakidir belki mutluluk.
                     Omzunda ağladığım mı, yüzümde güller açtıran mı bilemedim ama sanırım gözyaşlarımı kakaya çeviren en kıymetlim olur benim.Çünkü o yağmurdan sonra açan bir gökkuşağı misali hayatımızda beliriverir.
Rengarenk olur siyah beyaz her şey.
                      Ama dedim ya hala karar veremedim işte.Siyah beyaz daha mı iyiydi acaba? Bu renkliliğin garantisi var mı ya da ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder