14 Temmuz 2011 Perşembe

İstankabı

            İstanbul ayaklarımın altında...Küçüksün İstanbul küçük ! Bana dar geliyorsun.Bir numara büyük alsaydım seneye de giyerdim.Düşünemedim bunu işte.İstanbul senin rengine aldandım ben.Şıkır şıkır bir raftaydın sen.Tüm büyüne kapılıp geldim ,bir daha gidememecesine.Hiç bakmadım bile yakıştın mı bana,rahat mıyım senle.Sevdim seni İstanbul,sevdim sadece.Canını yakmışım meğer sevgimle.Yolların duman şimdi,tıpkı yüreğim gibi.Daralan nefesim kadar dar.Cansız tenim gibi gökyüzü.Bir güneş açsa,ah keşke...Ah o benim İstanbul'um nerede...
            Ey İstanbul,seni hatırlarım ne zaman beyaz bir ayakkabı görsem vitrinde .Beyaz,masum,sade.Oysa ne büyük yalnızlık var içinde...Söyle İstanbul sen miydin bana dar , ben mi fazla geldim sana yine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder