21 Temmuz 2011 Perşembe

AYNI AMA FARKLI

           Aynı isim, aynı muhabbet...Seni kimler aldı sevgili, bu yanımdaki kim ? Oysa ne kadar da andırıyor seni. Sözler aynı, duruş aynı...Sorun bende galiba, nereye baksam kime baksam sen gibi.Bir tek bakışına rastlayamadım gitti.Ne onda var o bakışlar, ne de bir başkasında,onlar sana özgüydü sanki.
           Kim derdi yıllar sonra , bir başkası olacak yanımda senin adında.Kim bilebilirdi, seni arayacağımı onda.Peki ya ne olacak bulamayınca? Avunur muyum dersin çocuk misali.Söyle sevgili elleri senin gibi mi, sıcak sımsıcak...
          Tam da kandırmıştı beni, inanmıştım,tıpkı sen gibi...
          Bir de baktım ki sevgili, onunkiler kapkara, dibine düştüğüm bir kuyu gibi.Anladım ki sadece sende benim aradığım mavi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder