13 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir tek internetim olsun bana bir şey olmaz !!!

       Bir tek internetim olsun bana bir şey olmaz ! Yalan mı ? Artık bunu diyecek konuma gelmedik mi ? Zamanla bağlandık internete,abarttık bu bağllığı.Yararlı yönlerini kullanmak varken neredevaktimizi harcayan şeyler var orada bulduk kendimizi.İnternet hayatımıza öyle bir girdi ve öyle bir yerine oturdu ki atık ondan vazgeçemez olduk işte.Çocukların dilinde dolanıyor artık bir çok internet terimi.Ve herkes her şeyi bildiğini sanıyor internet geldi geleli.Sanki google'dan başka danışacakları kimse kalmadı çevrelerinde.Sanki sosyal paylaşım siteleri olmasa arkadaşlıklarımız kaybolacak gibi.Olmuşuz işte bir kere internet delisi.
        Demiyorum ki internet kullanılmamalı,demiyorum ki ben bu hatalara düşmüyorum.Ben de yapıyorum,hem de fazlasıyla.Tabi ki internet çağın en büyük buluşlarından.Bunu tartışmak bile gereksiz bir şey olurdu.Ama her buluş doğru kullanılmıyor malesef.İnternetten sonra  hırsızlık bile değişti.İnsanlar birbirlerinin bir şeylerini sanal ortamda çalar oldu.Arkadaşlıklar anlık iletilerden,dürtmelerden ibaret.Bir fotoğrafla tanıyoruz artık birbirimizi.Yaşamımızın her anını yansıtma çabası var internete.Niye diye düşünmüyoruz hiç.Belki de yalnızlık duygumuz çıkıyor meydana.Farkında olmadığımız yalnızlığımız...Sürekli kalabalık ortamlarda eğlenirken fotoğraflar koyuyoruz sitelere.Kim bilir belki mutsuzluğumuzu gizlemek istercesine.Aşklarımız nette,ayrılıklarımız nette,gülemeler,ağlamalar nette,öfkeler nette.Evlilikler bile nette.Hatta düğün davetiyeleri de kalmayacak yakında bu gidişle.Hepsi, hepsi internete girmiş artık.Hayat internette can bulmuş.İnsanlar hayalini kurdukları dünyayı internette kurar ve orada ikinci bir hayat sürer olmuşlar.Ne tuhaf her bilgiye de ordan ulaşır olmuşuz.Kitap da ne ki ! çoktan damda pabucu.Şimdi internet zamanı,internet çağı.Yaşam nette,net yaşamla iç içe.
            Şarkının sözleri değişmeli bence:
                                 '   Bir Tek İnternetim Olsun Bana Bir Şey Olmaz !!! '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder